Deel
 

 Photograph

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Georgia Morgan
Georgia Morgan
Student



PROFIELNaam : Dieuw
Aantal berichten : 35
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 20
Geslacht:
Liefde: How do broken hearts make you so proud?

Photograph Empty
BerichtOnderwerp: Photograph   Photograph Icon_minitimezo jun 14, 2015 8:19 pm

Met haar handen in haar zakken wandelde het meisje over de binnenplaats van het gebouw. Haar tas hing over haar schouder, haar oortjes in haar oren. In haar hand hield ze een flesje water vast. Ze droeg een rood-zwart geruite bloes open met daaronder een zwart hemdje, en een licht blauwe ripped skinny-jeans. Haar blonde haar hing in een losse vlecht aan één kant over haar schouder, en ze droeg een paar rode all-stars. Als met al maakte ze een vrij ontspannen indruk, en ze neuriede zachtjes mee met het liedje dat nu in haar oren klonk.

When I'm away
I will remember how you kissed me
Under the lamppost
Back on 6th street
Hearing you whisper through the phone,
"Wait for me to come home."


Ze stopte even, en nam een slokje uit haar flesje. De zon scheen op haar huid, en ze glimlachte even. Het weer kon haar humeur zo beïnvloeden.

[Open // song: photograph - Ed Sheeran]
Terug naar boven Ga naar beneden
Susanne Moore
Susanne Moore
Student



PROFIELNaam : Beertje
Aantal berichten : 36
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 18 years »
Geslacht: Female »
Liefde: KNOCK KNOCK. I’m inside your room, now. Where is it you’ve hid?. Our game of hide and seek’s about to end »

Photograph Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photograph   Photograph Icon_minitimema jun 15, 2015 1:15 pm

Ding Dong
Where is it you’ve gone to?
Do you think you’ve won?
Our game of hide and seek has just begun

Susanne knoeide wat met haar boekentas. Het zat veel te strak. Ze prutste aan de dingetjes en touwtjes om het losser te maken. Een gniffel steeg op van een groepje. Ze keek op en boorde haar ogen in het groepje mensen. Die zwegen meteen, mooi.
Ze stapte verder, met hoofd gebogen ofcourse en een klein glimlachje rond haar lippen. Geneurie deed haar echter weer opkijken. Haar krullige lokken sprongen op en neer. Ze herkende het deuntje. Sue ging naast het meisje lopen. "Hey."
Terug naar boven Ga naar beneden
Georgia Morgan
Georgia Morgan
Student



PROFIELNaam : Dieuw
Aantal berichten : 35
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 20
Geslacht:
Liefde: How do broken hearts make you so proud?

Photograph Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photograph   Photograph Icon_minitimema jun 15, 2015 7:07 pm

Plotseling kwam een ander meisje naast haar lopen. Verrast keek Georgia op. Ze herkende haar niet meteen, maar het was altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. "Hey." Sprak het meisje. Ze had mooi blond haar, en een vrij vrolijke uitdrukking op haar gezicht. Georgia glimlachte vriendelijk. 'Hee.' Antwoordde ze vriendelijk. Ondertussen speelde een nieuw liedje in haar oren. 'Sorry, kennen wij elkaar?' Vroeg ze op een vriendelijke toon. Als dat het geval was zou dat vrij beschamend zijn. George was niet de beste met gezichten, nooit geweest. Laat staan namen. Namen waren rampen in haar hoofd. En op deze school zaten veel mensen. Het was al bijzonder dat ze de achternamen van de meeste docenten kende. Eigenlijk onthield ze alleen iemands naam als ze vond dat die van pas zou kunnen komen. Vrienden, boyfriend material, aardige mensen. Leraren vielen daar niet altijd onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Susanne Moore
Susanne Moore
Student



PROFIELNaam : Beertje
Aantal berichten : 36
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 18 years »
Geslacht: Female »
Liefde: KNOCK KNOCK. I’m inside your room, now. Where is it you’ve hid?. Our game of hide and seek’s about to end »

Photograph Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photograph   Photograph Icon_minitimedi jun 16, 2015 11:02 am

Knock Knock
I’m inside your room, now
Where is it you’ve hid?
Our game of hide and seek’s about to end

'Hee.' Susanne glimlachte verlegen. 'Sorry, kennen wij elkaar?' Ze schudde haar hoofd. "Nee, ik denk het niet, maar ik ken degene met wie je een kamer deelt." Niet dat het er toe deed, maar het kon altijd handig zijn om het even te melden. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Georgia Morgan
Georgia Morgan
Student



PROFIELNaam : Dieuw
Aantal berichten : 35
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 20
Geslacht:
Liefde: How do broken hearts make you so proud?

Photograph Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photograph   Photograph Icon_minitimevr jun 19, 2015 1:24 pm

Het meisje glimlachde een tikkeltje verlegen, en George glimlachte vriendelijk terug. Ze had mooi blond haar, en een knap gezicht. Ze was waarschijnlijk een tikkeltje jonger dan zijzelf. Op Georgia's vraag schudde het meisje haar hoofd. "Nee, ik denk het niet, maar ik ken degene met wie je een kamer deelt." Georgia lachte vrolijk. 'Ooh, Clary! Ze heeft toch niks ergs over me verteld he?' Reageerde ze vrolijk. Vervolgens stak ze haar hand uit naar het blonde meisje. 'Georgia. Morgan. Georgia Morgan. Aangenaam.' Stelde zichzelf glimlachend voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Photograph Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photograph   Photograph Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Photograph

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: C A M B R I G D E - U N I V E R S I T Y :: Cambrigde University :: COURTYARD-