Deel
 

 Searching ☩

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Trudy Walkers
Trudy Walkers
History Teacher



PROFIELNaam : Beertje xD
Aantal berichten : 20
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 65 years ☩
Geslacht: Female ☩
Liefde: Are you kidding me? ☩

Searching ☩ Empty
BerichtOnderwerp: Searching ☩   Searching ☩ Icon_minitimedi jun 16, 2015 8:38 pm


Miss Walkers knikte kort naar de persoon die voor de boeken in de Library. Ze wandelde door de gangen en stopte bij de categorie History Ze had de volgende les al gepland, maar nu moest ze het hebben over het ontstaan van de aarde en daar was bar weinig over te vinden. Ja ze had een rare manier van lesgeving, maar elke keer doordrammen op 1 onderwerp werd saai en leerlingen leerden er ook slechter door. Haar lange vingers kregen een dikke kaft te pakken. Hierzo.

+ ALEXANDRA MCCLAIN }
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra McClain
Alexandra McClain
Student



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 116
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: I am younger than the others, i am 17
Geslacht: Girl
Liefde: Are you kidding?

Searching ☩ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching ☩   Searching ☩ Icon_minitimedi jun 16, 2015 8:52 pm

Met twee boeken in haar handen liep Alexx heel zacht neuriënd verder naar een nieuwe categorie, geschiedenis om precies te zijn. Ze had al een boek over literatuur en een boek over computers in haar handen. Nu nog een boek over de Griekse oudheid of het Romeinse rijk en ze zou wel goed zijn voor een paar dagen. Misschien zou ze beide nemen? Alexandra wist het nog niet, maar ze keek er wel al naar uit. Ja ze was een beetje een nerd, so what? Nog steeds zachtjes neuriënd begon ze langs de kaften van alle boeken te gaan, op zoek naar iets haar interesseerde. Hmm, nope, nope, al gelezen toen ik 14 was, nope. Stil ging ze verder, zich niet eens bewust van wat er om haar heen gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trudy Walkers
Trudy Walkers
History Teacher



PROFIELNaam : Beertje xD
Aantal berichten : 20
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 65 years ☩
Geslacht: Female ☩
Liefde: Are you kidding me? ☩

Searching ☩ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching ☩   Searching ☩ Icon_minitimedo jun 18, 2015 11:22 am


Een meisje kwam zachtjes neuriënd bij haar staan. Trudy Walkers perste haar lippen op elkaar en kneep haar ogen tot spleetjes. McClain had boeken onder haar arm en was bezig bij de Griekse oudheid. Walkers stak haar neus in de lucht en keek het meisje dodelijk aan. "McClain, weet je niet dat je niet mag neuriën in de bib, alleen praten mag, maar zachtjes zoals ík doe.", siste ze fluisterend. Wat een on-respect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra McClain
Alexandra McClain
Student



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 116
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: I am younger than the others, i am 17
Geslacht: Girl
Liefde: Are you kidding?

Searching ☩ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching ☩   Searching ☩ Icon_minitimedo jun 18, 2015 11:30 am

Griekse mythologie, leuk maar voor een andere keer dus no-. Geschrokken keek ze op toen iemand haar uit haar concentratie bracht. En ze verschoot nog meer toen ze zag wie het was. Alexx kon al direct haar hoofd rood voelen worden van schaamte. "Oh, euhm sorry miss Walker, it was never my intentions to disturbe you or any person for that matter. It won't happen again." Fluisterde ze zachtjes terwijl haar blik naar de grond gleed, te onzeker om naar de leerkracht te kijken.

-sorry, kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Trudy Walkers
Trudy Walkers
History Teacher



PROFIELNaam : Beertje xD
Aantal berichten : 20
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 65 years ☩
Geslacht: Female ☩
Liefde: Are you kidding me? ☩

Searching ☩ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching ☩   Searching ☩ Icon_minitimedo jun 18, 2015 8:25 pm


Ze perste haar lippen nog meer op elkaar. "Oh, euhm sorry miss Walker, it was never my intentions to disturbe you or any person for that matter. It won't happen again." Ze snoof, irritant Australisch accent had die leerling ook. Ze keek naar de boeken waar ze voor stond. "Als je zo geïnteresseerd bent in geschiedenis, waarom kwam je niet naar mijn les?" Ze priemde haar ogen in die van de anderen.

Ik wil best mijn post editen als je nog wou reageren xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Searching ☩ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching ☩   Searching ☩ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Searching ☩

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: C A M B R I G D E - U N I V E R S I T Y :: Cambrigde University :: LIBRARY-