Deel
 

 Bryant Sykes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dex Silver
Dex Silver
Student



PROFIELNaam : Michelle
Aantal berichten : 55
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 23
Geslacht: Man
Liefde: -

Bryant Sykes Empty
BerichtOnderwerp: Bryant Sykes   Bryant Sykes Icon_minitimezo jun 30, 2013 4:28 pm

BRYANT SYKES
NAME
Bryant Sykes
AGE
17 years
KIND
Student
FAMILY
Alec & Susan Sykes
Alyssa Sykes

ALIAS
Michelle

PERSONALITY
caring
Na dat de ouders zijn overleden van Alyssa en Bryant is Bryant heel erg zorgelijk geweest voor zijn jongere zusje. Zeker in de tijd dat ze nog niet echt een plaats hadden om te verblijven. Ze reisde een beetje van familie lid naar familie lid, net zo lang tot dat ze hier samen op school terecht kwamen. Al die tijd heeft Bryant zijn jongere zusje niet uit het oog verloren maar dat niet alleen. Hij is ook heel zorgelijk voor de mensen om hem heen. Ondanks dat hij er misschien niet zo uit ziet, vind hij het belangrijk hoe het met mensen om hem heen gaat. Hij is daar niet continu mee bezig, maar vind het wel belangrijk dat mensen naar hem toe kunnen komen als er iets aan de hand is.

good listener
Bryant is een zeer goeie luisteraar. Hij neemt veel informatie op, zelfs als het lijkt dat hij niet luistert. Hij heeft geen bijzonder gehoor, gewoon zoals elke ander. Maar toch vangt hij soms dingen op die andere niet opvangen. Ook in gesprekken met andere luistert hij uitzonderlijk goed naar mensen. Niet alleen naar hun stem, maar ook naar hun lichaamshouding en hun achterliggende tonen in hun stem. Toch is Bryant geen persoon die snel zal vragen of er iets aan de hand is. Hij wacht wel totdat je naar hem toe komt. Wel zorgt hij er voor dat je, je op je gemak voelt.

love
Ondanks dat Bryant heel sociaal is met de mensen om hem heen mist hij een ding in zijn leven. Dat is liefde. Op de een of andere manier, kan hij zich niet verbonden voelen met mensen. Hij is zo opzoek naar mensen die hem kunnen steunen, die hem zullen begrijpen. Dat hij het soms niet eens ziet staan, als iemand hem liefde geeft. Hij zoekt zijn liefde dan vaak ook een flirts. Een beetje flirten gaat prima, maar als een meisje serieus word, dan haakt Bryant al snel af. Hij is bang dat hij gekwetst zal worden. Maar zo komt het niet over op de gekwetste meisjes.

guilt
Schuld is een belangrijk onderdeel in het leven van Bryant. Deels door zijn visioenen voelt hij zich schuldig. Hij is al vaak bij therapeuten geweest die hem hebben onderzocht. Die hem hebben afgestempeld als een persoon met een bovennatuurlijke gave. Maar vooral als een kind van de dood. Hij was de zoon van de dood. Zijn moeder was vervloekt. Na de dood van zijn ouders en zoveel anderen, nestelde de schuld steeds dieper in Bryant. Hij praat er nooit over, over de visioenen die hij ziet en over de schuld die hij voelt.

HISTORY
8/12/2008 // 13:46 - Therapeuten zijn weer onderzoeken aan het plegen. Alweer zat ik vast aan kabeltjes die geluid maakte elke keer als er iets gebeurde. Ik voelde me gevangen. Ik was bang. Wat zouden ze nu gaan zeggen? Ik was sowieso te jong om te begrijpen wat er allemaal gebeurde. Maar als ik dan naar het gezicht keek van mijn ouders, begreep ik dat er iets ergs aan de hand was. Er was iets niet normaals met mij. Ik deed iets verkeerd. Therapeuten werkte al niet meer alleen met mij, het was in groepjes. Ze spraken tegen mij, vroegen dingen aan mij. Dingen die ik niet kon weten. Ze vroegen of ik wist wat de dood was. Natuurlijk wist ik dat. De dood was een persoon die je meenam. Als hij je meenam, dan ging je naar een plaats waar het rustig was. Die antwoorden leken ze maar raar te vinden. Misschien was er iets mis met mij. - 15:47 Mijn ouders waren katholiek opgevoed en geloofde heilig in god en alles daar om heen. Mijn voedde ze ook Katholiek op, net zoals mijn zusje Alyssa. Maar nog steeds had ik mijn twijfels er over. Al was ik daar te jong voor. Alles in ons dorp was Katholiek. Iedereen was er Katholiek, zelfs de therapeuten. Het was vreemd voor een vrij moderne stad, dat ze nog steeds zo ouderwets konden zijn. "God heeft zijn beslissing gemaakt." God had zijn beslissing gemaakt? God had gewild dat ik als een freak door het leven zou gaan? Nou bedankt god! Tof idee van je! Ik hou ook van jou! Ik was niets meer dan een vervloeking voor mijn ouders. Een schande van de familie. Een freak, een kind van de duivel, de dood. Ik was de dood.

14/5/2010 // 11:00 - Het was stip 11 uur toen het gebeurde. De visioenen werden erger. Dat wist ik ook wel, maar ik hield mijn mond er over. Mijn ouders dachten dat ze weg waren gegaan. Dan de duivels uitdrijving van de priester had geholpen. Maar ze werden alleen maar erger. Het was 11 uur toen het opnieuw gebeurde. Niet iets nieuws gebeurde, ik staarde voor me uit, zag aan de binnenkant van mijn ogen hoe mijn ouders werden aangereden toen ze mijn zusje zouden gaan ophalen van school. Ze had zich ziek gemeld, mijn vader was vrij en mijn moeder wilde gewoon mee voor de zekerheid. Ze had gebeld om half 11. Ze voelde zich 's ochtends al niet lekker, maar was toch naar school gegaan. De vrachtwagen was recht op ze ingereden. Ik probeerde ze nog tegen te houden, maar ze geloofde mij niet. - 11:56 - Met angst in mijn lichaam opende ik de deur. Een man in een donker blauw uniform stond voor mijn neus. Hij zag er uit alsof hij met nieuws kwam wat ik niet wilde horen. En ik had gelijk. Ik moest met hem mee naar het bureau, daar zou mijn zusje zijn en daarna zouden ze kijken hoe het verder zou lopen. Mijn ouders waren dood.

24/6/2010 // 15:23 - Een maand later, nog steeds geen vast huis. Geen normaal leven. Van familie lid tot familie lid reisde ik met mijn zusje. Ze wilde ons niet hebben om ik vreemd was. Ik kon dingen verklaren die niet te verklaren waren. Ik wist waarom er mensen dood gingen en hoe ze dood gingen. Daar mocht ik niet over spreken. Daar hoor je niet over te praten. Maar vandaag gaan we iets nieuws proberen. We gaan naar een nieuwe school. Een school voor kinderen zoals ik. Zoals mijn zusje, die normaal is.

POWER
Death Warning,
Death Warnings zijn visioenen. De visioenen laten zien hoe er iemand dood gaat. Meestal zijn het ongelukken of als mensen worden vermoord. Het is ook niet dat je iedereen kan zien sterven. Het zijn vaak mensen die in connectie staan, met mensen die je kent. Vaak zijn die mensen ook in de buurt, of staat er een object in de ruimte waar je bent van die persoon.
Er is zelfs een gedeelte van de Death Warning dat je visioenen terug kan halen. Door bijvoorbeeld een object aan te raken. Maar deze gave vergt een hele boel kracht en training.

HANNAH @ ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



PROFIEL
RPG SHEET

Bryant Sykes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bryant Sykes   Bryant Sykes Icon_minitimezo jun 30, 2013 4:32 pm

Bryant Sykes 5mk51j
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bryant Sykes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: Accepted-