Deel
 

 Cambridge university, be ready because i'm back!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nate O'Conner
Nate O'Conner
Dance Teacher



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 19
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 25 years old
Geslacht: Male
Liefde: Still looking ;)

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimema jun 15, 2015 7:30 pm

Okay so, korte versie; ik ben op zoek naar vrienden voor Nate, maar niet zomaar vrienden.

Okay, Nate is dus een nieuwe leerkracht, leerkracht dans om precies te zijn. Het enige ding is, hij is nog maar 25 jaar oud. Hij was al een danser van kleins af aan en heeft het gestudeerd op deze universiteit. Vorig jaar studeerde hij af en verdween hij voor een half jaar. Of nou ja, verdween, hij ging werken en heeft ondertussen al een naam van zichzelf gemaakt. Maar toen kreeg hij te horen hoe zijn oude universiteit een nieuwe dansleerkracht nodig had en hij kon er niet aan denken om nee te zeggen. Daarom is hij terug, maar dan als leerkracht. Nu is het ding dat ik zoek ene stel vrienden van vorig jaar en misschien de jaren daarvoor. Dit betekent dus dat zijn vrinden geen 18 kunnen zijn sinds je pas op je 18de op de universiteit komt normaal gesproken. Dus zoek ik een stel vrienden waar hij heel close mee was en waar hij nog steeds contact mee heeft gehouden, al weten ze nog niets van zijn nieuwe job. Ik zoek echt maar iets van 3 vrienden ofzo, en sinds hij een grote flirt is zou het leuk zijn als 1tje een meisje was, gewoon een erg goede vriendin waar hij voor de grap mee flirt. Dit moet natuurlijk niet maar het lijkt me wel grappig. Nou ja, dat is het ongeveer. Als je denkt dat je char 1 van deze vrienden kan zijn en als je het wel leuk lijkt als ze vrienden zijn, just say it en ook als je ene eigen idee hebt enzo ^-^

tnx voor het lezen ^-^
xAlexx
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince Tucker
Vince Tucker
Biology Teacher



PROFIELNaam : Dieuwww
Aantal berichten : 6
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 38 years of awesomeness
Geslacht: Male, duuh
Liefde: Naaah

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimema jun 15, 2015 9:46 pm

Ik heb misschien wel een ideetje, ik heb je een pm gestuurd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimema jun 15, 2015 10:25 pm

Ik heb Clarissa :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra McClain
Alexandra McClain
Student



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 116
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: I am younger than the others, i am 17
Geslacht: Girl
Liefde: Are you kidding?

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimema jun 15, 2015 10:48 pm

@daan, voor wat precies? Als gewoon een vriendin, of eentje waar hij voor de grap wat mee flirt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimema jun 15, 2015 11:17 pm

Gewoon als vriendin I guess :'3 Flirten pikt ze namelijk niet zo snel van random dudes xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate O'Conner
Nate O'Conner
Dance Teacher



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 19
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 25 years old
Geslacht: Male
Liefde: Still looking ;)

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimema jun 15, 2015 11:33 pm

Okay ^-^
Al zou hij wel geen random dude zijn sinds ze bevriend zouden zijn xD


Just one friend to go, maybe a dude? Someone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arkin Anoa
Arkin Anoa
Student



PROFIELNaam : Tess
Aantal berichten : 44
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21
Geslacht: man
Liefde: What's that?

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimedi jun 16, 2015 3:15 pm

Ik heb voor Arkin nog een vriend nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate O'Conner
Nate O'Conner
Dance Teacher



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 19
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 25 years old
Geslacht: Male
Liefde: Still looking ;)

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimedi jun 16, 2015 6:56 pm

Okay ^-^

Zouden we dan zo kunnen doen dat Arkin, Clarissa en georgia (Georgia is zijn ex en die waar hij wel eens mee flirt enzo) samen in een open topic in de courtyard zijn (open omdat wel zowat iedereen hay ofzo mag komen zeggen sinds hij wel meerdere mensen kent) en dat hij dan op een gegeven moment ineens binnenspringt, dus dat jullie gewoon posten en hij er ineens in komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arkin Anoa
Arkin Anoa
Student



PROFIELNaam : Tess
Aantal berichten : 44
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21
Geslacht: man
Liefde: What's that?

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimedi jun 16, 2015 7:17 pm

Voor mij is dat goed, wie maakt topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate O'Conner
Nate O'Conner
Dance Teacher



PROFIELNaam : Alexx ll Lex
Aantal berichten : 19
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 25 years old
Geslacht: Male
Liefde: Still looking ;)

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitimewo jun 17, 2015 8:54 pm

Nou, hier is het topic ^-^
https://cambrigde-university.actieforum.com/t232-look-out-cause-here-i-come

Hij is dus nog niet op de universiteit en jullie kunnen gewoon doen wat jullie willen natuurlijk, zou alleen handig zijn als Arkin, Georgie en Clarissa al samen zate of samen komen voordat hij er weer inspringt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Cambridge university, be ready because i'm back! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cambridge university, be ready because i'm back!   Cambridge university, be ready because i'm back! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Cambridge university, be ready because i'm back!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» One touch of the tip of you're finger is a ride straight back to hell.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: C h a r a c t e r - C r e a t i o n :: Plotting Central :: Wanted-