Deel
 

 If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scarlett Duncan
Scarlett Duncan
Student



PROFIELNaam :
Aantal berichten : 52
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: negentien
Geslacht: vrouw
Liefde: Oh, darling — please be quiet for a minute. I've got time for my self, not for you.

If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)   If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Icon_minitimezo jun 21, 2015 12:03 pm

Een zucht verliet haar lippen terwijl Scarlett naar de les liep. Ze voelde zich niet echt op haar gemak en ze had nog een hele dag te gaan. Eigenlijk zou ze nu naar de dokter moeten gaan voor een aspirine, maar daar had ze niet echt de behoefte aan. Om eerlijk te zijn ontliep ze elke dokter of iets wat er ook maar in de buurt kwam. Het duurde niet lang voor ze dan ook maar in de les zat, afwezig had ze naar het bord gekeken terwijl de leraar een hele preek gaf over het geloof. Waarom volgde ze deze les eigenlijk. Het was verdomd saai en het maakte haar het alleen maar moeilijk op. "Duncan! Op letten" Geschrokken ging ze recht zitten en liet een zucht horen. "Sorry meneer Hudson, het zal niet weer gebeuren." zonder het echt te beseffen had de leraar wat tegen haar gesproken. Het duurde niet lang daarna voor ze wat naar beneden voelde gaan over haar lippen heen. Wanneer ze iets roods zag op haar boek voelde ze aan haar neus en zag al snel dat ze een bloedneus had. "Nee he, waarom nu." mompelde ze zacht.

"Scarlett je kan beter even naar de school dokter gaan," klonk haar leraar wanneer het bloeden alleen maar erger werd. "Nee het gaat prima." na die woorden drukte ze een zakdoek tegen haar neus aan en zuchtte diep. "Scarlett! Naar de schooldokter of je krijgt een onvoldoende." waarom moest die man nu altijd schreeuwen. "Geef mij dan maar liever de onvoldoende." Voor ze het wist werd ze bij haar arm gepakt en mee getrokken naar de klas lokaal uit. Scarlett kon nog net haar tas grijpen voor ze het lokaal uit was. "Het is niet nodig, het is zo wel over!" verhief ze haar stem naar de man die er niet eens op reageerde. Eenmaal bij het kantoor van de dokter voelde ze hoe Hudson haar naar binnen duwde. "Hey, ik bepaal toch echt wel zelf of ik hier heen wil!" Ze keek boos om naar de leraar die al weer verder stapte terug naar zijn les. "Doc ik ga er weer van door het was een gezellig praatje." mompelde ze zonder ook rond te kijken en stiekem hoopt dat hij er niet was omdat ze dit liever voor haar zelf hield. Ze deed de tas om haar schouder heen waarna ze nog wat nieuwe papier pakt om het vorige weg te gooien met de bedoeling daarna weg te gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas Zwart
Thomas Zwart
Doctor



PROFIELNaam : Michelle
Aantal berichten : 51
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 31
Geslacht: Man
Liefde:

If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)   If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Icon_minitimezo jun 21, 2015 12:21 pm

Thomas was bezig met wat papier werk maar kon eerlijk gezegd niet echt zijn gedachten er bij houden. Elke keer keek hij weer even op zijn telefoon. De man was belachelijk bezig dat wist hij zelf ook wel, en hij vond ook dat hij het met rust moest laten maar hij kon het niet. Op dit moment kon hij begrijpen waarom vrouwen altijd zeggen dat ze de sterke kant zijn van het menselijk ras. En Thomas kon niets anders doen dan het er mee eens zijn. Maar damn hij had zich wel problemen op de hals gehaald. Hij had gewoon kunnen zeggen verkeerd nummer en doei. Maar natuurlijk was Thomas niet de slimste (en dat met een dokters diploma). Hij krabbelde wat op het papier en hield zich bezig met de woorden die er op staan. Het waren een aantal documenten van de leerlingen die hij had gehad voor zijn EHBO klas. De directie vond het een goed idee om zo'n klas te geven en leerlingen zich meer bewust van te maken. Nu wilde Thomas helemaal geen les geven, hij had die klas dan ook gegeven en moest er nu nog twee gaan geven.
Toen Thomas eindelijk zijn laatste proefwerk had na gekeken verliet en zucht van opluchting over zijn lippen. Dit was echt vreselijk werk. Hij zou dit nooit meer doen. Ow ja nog twee klassen te gaan. Thomas kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij keek op toen zijn deur met kabaal open gedaan werd en Meneer Hudson een meisje naar binnen duwde. "Doc ik ga er weer van door het was een gezellig praatje." Thomas keek vragend naar het meisje en naar de bebloede zakdoek. "Weet je zeker dat ik niet even naar je bloedneus moet kijken?" Vroeg Thomas en toen het meisje de zakdoek verwisselde zag hij een glimp van haar gezicht. "Scarlett?" Vroeg Thomas verbaasd, ow snap... Waarom moest je geen minder jarige meisjes mee op de koffie vragen? Ow ja omdat er een grote kans is dat, dat meisje misschien naar dezelfde school gaat als waar jijzelf dokter bent. "Wat doe jij hier?" Well, dat was natuurlijk een onwijs stomme vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett Duncan
Scarlett Duncan
Student



PROFIELNaam :
Aantal berichten : 52
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: negentien
Geslacht: vrouw
Liefde: Oh, darling — please be quiet for a minute. I've got time for my self, not for you.

If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)   If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Icon_minitimezo jun 21, 2015 1:25 pm

Helaas voor haar was hij er wel en begon hij te praten. "Weet je zeker dat ik niet even naar je bloedneus moet kijken?" Wat viel er invredesnaam te zien aan haar bloedneus? Er was gewoon helemaal niks te zien aangezien er toch alleen maar bloed uit kwam. "Ja dat weet ik heel zeker, ik bloed wel vaker en he ik leef nog steeds zoals elke vrouw hier op deze aarde. Dus ik overleef het wel." Net wanneer Scarlett een stap zette hoorde ze hem haar naam spreken. Hoe hij die wist mocht joost weten want ze was er zeker van dat ze nog nooit bij de school dokter was geweest en ze had ook echt geen idee hoe die dokter er ook maar uit zag of wat zijn naam was. Laat staan dat hij kon weten wie ik was. Wat verbaast keek ze naar hem om en bleef versteend staan. Haar ogen werden even groot voor ze zich kort omdraaide om hem onderzoekend aan te kijken. Ergens in de hoop dat haar ogen zich voor de gek hielden en dit eigenlijk heel iemand anders was en dat ze aan het halicuneren was. Het was anders totaal geen verkeerde halicunatie.

"Thomas?" vroeg ze toch nog even voor de zekerheid. Al was ze er bijna al helemaal zeker van dat hij het was. "Zeg alsjeblieft dat je een tweelingbroer hebt die Thomas heet en je heel toevallig over mij verteld hebt." Scarlett zuchtte even terwijl ze het papier wat harder tegen haar neus aan drukte. "Wat doe jij hier?" Vroeg hij dat nu serieus, was het niet duidelijk. "Omdat mijn leraar mij dwong." langzaam liet ze haar tas van haar schouder vallen en bleef ze naar hem kijken. "Wel dit is ongemakkelijk, al moet ik eerlijk toegeven dat je er in het echt er veel beter uit ziet." ze kon het gewoon niet helpen en moest het zeggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas Zwart
Thomas Zwart
Doctor



PROFIELNaam : Michelle
Aantal berichten : 51
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 31
Geslacht: Man
Liefde:

If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)   If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Icon_minitimezo jun 21, 2015 5:39 pm

Thomas had al die smsjes op tijd moeten afkappen. Natuurlijk had hij het leuk gevonden en vond hij het zelfs een beetje spannend. Maar het was belachelijk. HIj was een volwassen man die moest begrijpen dat het hem grote problemen kon opleveren. Al helemaal als het meisje een studente was op de school waar hij werkte. Gelukkig was zij net zo verbaasd als dat hij was. "Zeg alsjeblieft dat je een tweelingbroer hebt die Thomas heet en je heel toevallig over mij verteld hebt." Thomas sloeg zijn armen over elkaar en leunde tegen de tafel. Hij moest zacht lachen om haar woorden maar schudden zijn hoofd. "Ik heb geen tweelingbroer." Zei hij, ook een beetje beschaamd. Zijn vraag werd ook iets te letterlijk beantwoord en een glimlach verscheen op zijn gezicht.
"Dat zag ik ja, waarom wilde hij dat je hier heen kwam?" Vroeg Thomas om haar toch maar te helpen. "Wel dit is ongemakkelijk, al moet ik eerlijk toegeven dat je er in het echt er veel beter uit ziet." Thomas glimlachte nogmaals en liep naar de deur om die dicht te doen. Een beetje privacy kon op dit moment geen kwaad. Thomas wilde niet dat dit gesprek de wandelgangen in zou verdwijnen. Thomas draaide zich om naar Scarlett en bood haar nieuwe zakdoek aan.
"Het is een flinke bloeding. Weet je zeker dat het een gewone bloedneus is?" Vroeg hij, vooral om de woorden van Scarlett te doen vergeten die ze eerder zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)   If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

If we tell our sins they can sharper ther knife - (Thomas Zwart)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It al started with a little mistake - (Thomas Zwart)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: C A M B R I G D E - U N I V E R S I T Y :: Cambrigde University :: Doctor's Office-