Deel
 

 Outside

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Andy Scott
Andy Scott
Music teacher



PROFIELNaam : Soof
Aantal berichten : 102
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 32 years
Geslacht: Male
Liefde: Underneath the depth of my sin

Outside - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Outside   Outside - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 16, 2015 5:39 pm


Van blijdschap leek ze wel te ontploffen en in tijden had hij geen enkele student zo gelukkig gezien bij het aanbieden van extra lessen. "Ik zal ervoor zorgen dat ik een voldoende haal!" Met een glimlach knikte hij. “Dat hoop ik voor je.” Verder zou hij zich er niet in mengen en wie weet hoorde hij straks wel een tevreden wiskunde docent tegen hem praten over zijn aanpak. Het papiertje der aantekeningen werd er weer bij gepakt en hopelijk was dat niet alles wat ze zou gaan leren, anders zou de voldoende nog een heel eind weg zijn. "Nou, ik denk dat ik dan maar moet gaan beginnen met leren." Hij knikte en stapte opzij, zodat ze over het pad weer terug naar het schoolgebouw kon lopen. “Ik hoor wel wat er van is gekomen.” Glimlachte hij en stak zijn handen weer in zijn zakken. Nu moest hij die beloofde lunch gaan halen, anders zat hij straks een uur opgescheept, hongerig, terwijl er van hem verwacht werd dat hij een indrukwekkende les zou geven.
tag: Miss. Williams | words: 176

Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Outside - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Outside   Outside - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 16, 2015 5:48 pm

breathe in, breath out
outfit | andy scott

Met een brede glimlach knikte ze een keertje enthousiast bij zijn woorden. "Tot dan!" zei ze met een duidelijk vrolijke en vastberaden ondertoon, waarna ze al snel langs hem heenstapte en in de richting van het schoolgebouw ging. Tijdens het lopen griste ze haar rode tas mee van het bankje en richtte ze haar blik op haar wiskundesommen. Oké. Misschien zou ze ergens een rustig plekje met een tafel gaan zoeken en daar een samenvatting in elkaar gaan zetten.. in een schrift. Toen ze bij de deur was keek ze nog eventjes kort achterom, maar al snel verdween ze in het schoolgebouw en richtte ze haar blik weer op haar formules. Dit ging lang niet zo makkelijk worden, maar ze zou het gaan doen. Echt. Die voldoende ging er komen, reken maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Outside

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: C A M B R I G D E - U N I V E R S I T Y :: Cambrigde University :: COURTYARD-