Deel
 

 Paparazzi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Andy Scott
Andy Scott
Music teacher



PROFIELNaam : Soof
Aantal berichten : 102
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 32 years
Geslacht: Male
Liefde: Underneath the depth of my sin

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 5:44 pm


De neiging was er om nu hopeloos met zijn hand over zijn wang te gaan, maar hij wist zeker dat, zeker met watervaste lippenstift, hij dan de volgende dag met een rode wang wakker zou worden. Nee, dan behield hij liever een subtiele veeg, al was dat idee ook wel een beetje naar. Ach ja, hoe groot was de kans dat hij nog een bekende tegen het lijf zou lopen? Plus, als die journalisten nog eens terug wilden komen, had hij nog steeds de hopeloze act die hij kon gebruiken. Een compliment kreeg hij wel, voor zijn acteerwerk en idee hoe hij die flitsers weg had weten te halen. "Ziet er heel elegant uit," Oh ze had nog wel woorden over om hem bij zijn hulp aanbod belachelijk te maken huh? Oeh, de volgende keer zou zij degene zijn die iets drastisch zou moeten doen. “Ik wist niet dat ik nog eleganter kon zijn.” Stemde hij in, voordat hij nog iets van zijn drankje naar binnen werkte. Vroeger had hij vaak genoeg gebruik gemaakt van drama om zijn leven een beetje op te frissen en leuk te houden. Dus ervaring hiermee had hij genoeg.
"Ben je niet bang dat dit morgen overal groot in de roddelbladen komt te staan?" Heel rustig haalde hij zijn schouders op en schudde toen zijn hoofd. Geen wolkje aan de lucht. "Geheime vlam van wordt harteloos achtergelaten," Heel zachtjes lachte hij om de mooie kop. “Is dat hoekje dan niet iets voor jou?” Glimlachte hij, zijn blik wel strak voor zich uitgericht, een beetje afwezig. “Journalist zijn? Maar nee, ik betwijfel het dat ze weten wie ik ben en als je geen grote naam hebt is het ook niet interessant. Nauwelijks hebben ze foto’s gemaakt, dus veel zorgen maak ik me niet.” Hoogstens werd het in de kleinst mogelijk lettertype vermeld in zo’n roddelblad, maar wie las die nou?
"In elk geval, bedankt." Hij draaide zijn hoofd wat. “Graag gedaan, nu kan je tenminste genieten van de rest van je avond, niet waar? Er zijn zo veel discotheken hier, die zijn nog wel eventjes zoet.”
tag: lipstick | words: 350 | outfit

Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 6:06 pm

Elegant was hij zeker, met die artistieke rode veeg op zijn wang. Het paste totaal niet bij de rest van zijn outfit, maar het rode zag er wel grappig uit - in haar ogen dan. Het was duidelijk dat hij raad wist met paparazzi, maar de vraag hoe had ze maar ingeslikt. Nu wilde ze hem niet irriteren met nog meer vragen, die journalisten hadden hem net al de oren van het hoofd gevraagd.
De tak van de journalistiek in gaan later? "Alsjeblieft, zeg," zei ze en schudde snel haar hoofd. Nooit dat ze zo zielig achter een bepaald persoon aan zou lopen op een vrije avond. Brr. Alleen de gedachte al maakte haar ziek, bah. Waarschijnlijk zouden ze niet weten wie hij was, en er waren bijna geen foto's genomen volgens zijn volgens hem. Gelukkig maar, want anders zou ze zich best wel beschaamd gevoeld hebben omdat hij het had gedaan om haar vrije avondje te sparen. Iets zei haar dat er altijd wel een paar tussen zaten die zich erin zouden verdiepen, die dingen zouden uitvogelen om te weten te komen wie deze man was geweest. Een halve glimlach kwam op haar gezicht te liggen en ze bestelde een tweede drankje, liet de keuze geheel vrij aan de barman en keek weer naar de zwartharige man toen deze sprak. "Yeah. Best wel ziek dat die mensen een prachtige avond als deze zullen verspillen door een zinloze poging te doen mij te vinden. Nja.. hadden ze maar geen paparazzi moeten worden," was haar redelijk luchtige antwoord.
"Heeft u voor de rest nog plannen deze avond? Of is hier zielig blijven zitten het enige?" Wie weet was hij wel het figuur dat hier de hele avond zou blijven zitten, of die zich helemaal ladderzat zou zuipen. Al dacht ze dat laatste van niet, zo'n figuur leek hij haar nu ook weer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Scott
Andy Scott
Music teacher



PROFIELNaam : Soof
Aantal berichten : 102
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 32 years
Geslacht: Male
Liefde: Underneath the depth of my sin

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 7:15 pm


Blijkbaar niet, maar wie weet zou ze later de andere kant van de carrièretaak inzien, het gewenste interviewen van mensen of gewoon het schrijven van artikelen. “Dus als je nou popsterren zou mogen interviewen- op afspraak,” Vermeldde hij er nog bij. “zou je dat niet iets vinden dan? Het is iets met muziek en je kan je artikel op een hele kunstzinnige manier vorm geven.” Was dat niet waar ze zich voor interesseerde of hield hij nu iemand anders voor de geest? Ach, wat gaf het, hij brabbelde ook maar wat.
"Yeah. Best wel ziek dat die mensen een prachtige avond als deze zullen verspillen door een zinloze poging te doen mij te vinden. Nja.. hadden ze maar geen paparazzi moeten worden," Hm, zij deden het ook maar om geld te verdienen en soms bracht het ook wonderbaarlijke dingen aan het licht. Een kindje op komst of twee beroemdheden die gingen trouwen. Het bracht soms ook gewoon geluk naar buiten. Niet alle roddels waren slecht.
Ze had een tweede drankje besteld en hij had zijn lege glas van zich afgeschoven, maar had het aanbod van de barman afgewezen. "Heeft u voor de rest nog plannen deze avond? Of is hier zielig blijven zitten het enige?" Hm, nee, niet echt. Maar of hij hier een hele tijd zielig had gezeten? “I think I’m going to call it a night,” Antwoordde hij met een korte schouderophaal. Veel werk had hij niet liggen, maar dat afgezegde feestje had zijn motivatie voor de hele avond wel wat onderuit gehaald.
tag: lipstick | words: 256 | outfit

[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 7:49 pm

Popsterren op afspraak interviewen hmn? Ergens zou het nog niet eens een zo heel slecht idee zijn.. misschien. Ze zou natuurlijk voor bepaalde tijdschriften kunnen schrijven waarbij muziek en popsterren centraal stonden. Yeah. Dat klonk eigenlijk zo slecht nog niet. Het enige wat ze dan nog miste was het zelf muziek maken, het zingen.. Waarom was het zo moeilijk om keuzes te maken? "Misschien wel.. ja.." was haar nuchtere en nadenkende antwoord waarbij ze al denkende wat voor zich uit staarde.
Het was duidelijk dat hij niet bepaald meer zin had in een feestje, of zo deed hij het dan in elk geval wel overkomen. Hmn. Clarissa keek naar het drankje wat ze toegeschoven kreeg dit keer. Een wat kleiner glas met een zo te proeven iets hoger alcoholpercentage. Het scheelde wel, ze was aardig wat gewend en zou niet zoals sommige na het tweede glaasje al helemaal van de kaart zijn. "Maar waarom hier zitten, als er in de buurt veel leukere plaatsen zijn?' vroeg ze met een onschuldig glimlachje en nam nog een slokje van haar nieuwe drankje. Zijzelf had wel wat uitgezocht voordat ze haar kamer had gelaten, waar de grote feestjes zich bevonden deze avond. Binnenkomen was voor haar sowieso geen probleem, omdat de meeste mensen met een goede status wel binnengelaten werden met hun gezelschap. Ook was ze wel bekend in de meeste tentjes, wat ook een voordeel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Scott
Andy Scott
Music teacher



PROFIELNaam : Soof
Aantal berichten : 102
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 32 years
Geslacht: Male
Liefde: Underneath the depth of my sin

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 8:32 pm


Opeens leek het haar niet zo’n heel stom baantje meer, zolang je maar geen opdringerige journalist werd, leek alles opeens heel erg leuk. Het was wel nog steeds een lange weg, want zelfs met connecties werd je niet ‘opeens’ de nieuwe artikelschrijver van een veel gelezen blad. Dus ja, ze moest het zelf goed inzien, maar het leek hem zeker een betere baan voor haar dan een kantoorbaantje.
"Maar waarom hier zitten, als er in de buurt veel leukere plaatsen zijn?' Probeerde ze hem nou werkelijk langer hier te houden? Of langer in de stad? “Er zullen vast tal gezelligere plekjes zijn,” Hij had zijn stem iets verlaagd, zodat de barman niets zou oppikken, want dan kregen ze geheid problemen. Wie weet zou hij de journalisten wel weer terugroepen. “maar ik ben niet je date voor vanavond.” Knipoogde hij nog, als grapje bedoelt natuurlijk. “Ik ben een beetje te oud voor je om een hele avond mee rond te zeulen. Ik bespaar je veel nu.” Lachte hij vervolgens.
tag: lipstick | words: 168 | outfit

Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 9:11 pm

Er zouden vast nog een hele hoop andere leukere plekjes zijn dan deze, dat had ze hem ook wel kunnen vertellen. Verstandig dat hij zijn stem iets had verlaagd, want wie weet was die barman anders een stuk minder gezind dan net. Eh.. dat hadden ze ook liever niet natuurlijk. Stel je voor dat die journalisten terug zouden komen en hen opeens weer samen zagen, dan zouden ze waarschijnlijk helemaal doordraaien en waren ze morgen alsnog voorpagina nieuws. Toen hij weer begon met praten richtte ze haar blik weer op hem, maar voelde hoe haar gezicht weer lichtjes rood werd. "Ik heb nooit het woord date genoemd, u begint erover," zei ze en tuitte kort haar lippen, om vervolgens snel een slokje van haar drankje te nemen. Alsof dat ervoor zou zorgen dat de rozige kleur op haar wangen zou verdwijnen. "En zo oud toch ook weer niet?" merkte ze toen met opgetrokken wenkbrauw op. Want kom op. Je ging niet zo fancy en al naar een feest als je jezelf te oud vond. Sowieso kon hik nog nooit in zijn midlife crisis zitten. "Plus, ik heb wel ergere gezelschappen gehad denk ik zo," grinnikte ze toen en schudde kort haar hoofd. Yeah.. als ze daar aan terug dacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Scott
Andy Scott
Music teacher



PROFIELNaam : Soof
Aantal berichten : 102
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 32 years
Geslacht: Male
Liefde: Underneath the depth of my sin

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 9:24 pm


"Ik heb nooit het woord date genoemd, u begint erover," Toch zag hij wel iets van kleurverandering op haar wangen en wie weet werd het straks wel net zo rood als zijn wang nu was. "Hmpf," Hij haalde zijn schouders op. "En zo oud toch ook weer niet?" De opmerking maakte hem aan het lachen. "Oh veel te oud voor een partygo-er, ben ik bang." Lachte hij nog. "Plus, ik heb wel ergere gezelschappen gehad denk ik zo,"
"Dat zou maar al te goed kunnen, maar het spijt me, ik heb nog lippenstift van mijn gezicht te verwijderen en als een verdwaalde journalist mij in jouw gezelschap ziet, dan ben ik bang dat jouw naam wel op de voorpagina's van alle roddelbladen zal staan." Hij stond op van zijn kruk, plaatste een tientje op de bar en veegde de kreuken van zijn kleding. "Ik zie jou vast wel weer op school verschijnen." Hij stapte toch nog een keertje dichterbij. "Of morgen in de supermarkt op de cover."
tag: lipstick | words: xox | outfit

Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams
Clarissa Williams
Student



PROFIELNaam : Daanz
Aantal berichten : 134
RPG SHEET
Student/Teacher Profile
Leeftijd: 21 years
Geslacht: Female
Liefde: My heart's beating faster, I know what I'm after.

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 04, 2015 10:15 pm

Hehe, daar had ze hem dan toch. Meer dan de 'hmpf' kwam er niet uit en ze kon het niet laten er zacht om te grinniken. Haar drankje was ondertussen op en ze schoof het in de richting van de barman. Hij moest lachen om haar andere opmerking en vond zichzelf toch wat te oud voor een echte partygo-er. Nja, hij zou het zelf wel weten.
In elk geval leek het feest over voor vandaag, want hij had nog lippenstift van zijn wang te verweideren en waarschijnlijk zou het voor haar ook alles behalve voordelig uitpakken als ze nu in elkaars gezelschap gezien werden. Eh. Dat was een punt. De man stond ondertussen op van zijn kruk en maakte zich klaar voor vertrek. Eventjes knikte ze toen de hij zei dat ze elkaar wel weer zouden treffen op school. Maar toen hij dichterbij stapte voelde ze haar wanger weer lichtrood aanlopen. Pfu. Morgen in de supermarkt. Pestkop. "We zullen zien," zei ze toen en glimlachte voorzichtig naar hem. Misschien moest ze maar een vriendin bellen om haar op te komen halen en mee te nemen naar een of andere leuke club.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Paparazzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paparazzi   Paparazzi - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Paparazzi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cambrigde University :: C A M B R I G D E - U N I V E R S I T Y :: The city :: bars & entertainment-